مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-31اقتصادي

لایحه بودجه 1400 اصفهان تقدیم شورای شهر شد/ رشد 44 درصدی نسبت به سال گذشته


شهردار اصفهان ضمن تقدیم لایحه بودجه 1400 در جلسه علنی شورای این شهر گفت: بودجه 1400 شهرداری مثل سال گذشته به صورت تجمیع شده شامل مرکزی، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری است که لایحه بودجه سال آینده 8 هزار و 650 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت اله نوروزی صبح امروز در صد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان ضمن تقدیم لایحه بودجه 1400 این شهر، اظهار کرد: چهارمین سال است که لایحه بودجه توسط مدیریت تقدیم شورای شهر می شود و پس از طی روند قانونی تصویب می شود.

شهردار اصفهان در سه سال گذشته بودجه ها بر اساس منطقی تنظیم شده و هر سال نسبت به گذشته شرایط مناسب تری داشته و در تحقق بودجه ها هم اقدام خوبی صورت گرفته است، سال گذشته بودجه ما پس از اصلاح بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان شد که تا الان بر اساس بودجه مصوب 75 درصد آن تحقق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که امسال و اواخر سال گذشته به دلیل کرونا مشکلات زیادی در کشور حاکم بود که در شهرداری اصفهان نیز آسیب زیادی دیدیم، سال گذشته هم اتفاقات و حوادث بسیاری مانند حوادث آبان ماه و سیل و .

اتفاق افتاد.

نوروزی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مکرر و مشکلات شدید اقتصادی و افزایش نرخ تورم، بیان داشت: همه اینها شرایط بسیار سختی ایجاد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 1400 اصفهان تقدیم شورای شهر شد/ رشد 44 درصدی نسبت به سال گذشته

لایحه بودجه 1400 اصفهان تقدیم شورای شهر شد/ رشد 44 درصدی نسبت به سال گذشته