مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-31سياسي

راهپیمایی موتورسواران و خودروسواران در 22 بهمن


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن بیان جزییاتی از راهپیمایی خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن گفت: این راهپیمایی ها از مساجد آغاز خواهد شد.

نصرت الله لطفی در گفت و گو با ایرنا گفت: اهمیت بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی به عنوان یک رخداد استثنایی همواره مورد توجه بوده است.

چون در هیچ جای دنیا دیده نشد همه مردم کشور پس از چهل و دو سال، زن و مرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان تحت هر شرایطی سالی یک بار به خیابان ها بیایند و حماسه و راهپیمایی های میلیونی داشته باشند.

وی افزود: این راهپیمایی ها در راستای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی یعنی اعلام وفاداری به نظام اسلامی و مسئولیت پذیری در راستای صیانت از نظام صورت می گیرد که در دنیا بی نظیر است و به صورت خودجوش و کاملا مردمی برگزار می شود.

بر خلاف بسیاری کشورها که یک مراسم نمادین در پایتخت برگزار می شود، هر سال شاهدیم حتی در روستاها نیز مردم حضور پیدا می کنند که سال گذشته مردم در بیش از هزار و 200 شهر و بخش و چهار هزار روستا راهپیمایی کردند.

برخی از این روستاها دارای پنج یا شش خانوار بودند و گاهی در شرایطی راهپیمایی کردند که با وجود 70 سانتیمتر برف حضور پیدا می کردند که این مساله نشان دهنده احساس تکلیف دینی و انقلابی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی موتورسواران و خودروسواران در 22 بهمن

راهپیمایی موتورسواران و خودروسواران در 22 بهمن