مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-31سياسي

تحقق کامل بعد سیاسی انقلاب اسلامی/ اقتصادمقاومتی تنها راهکار خروج از بن بست است


در بعد استقلال سیاسی به اهداف نظام جمهوری اسلامی دسترسی پیدا کرده ایم، امروز هیچ کشور، شخص و یا قدرتی خارج از نظام سیاسی ایران برای ملت تصمیم نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی داشت چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحقق خواسته تاریخی ملت ایران بود، ملتی که بیش از 100 سال به دنبال کسب استقلال، آزادی و ایجا حکومتی مبتنی بر آموزه های اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که از استقلال برخوردار نبود و دچار استعمار و سلطه خارجی شده بود، ضمن اینکه در داخل کشور نیز از استبداد و دیکتاتوری رنج می برد.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش های ملت ایران قبل از انقلاب همچون زمان مشروطیت برای رهایی از استبداد و استعمار بیگانگان، بیان داشت: در سال 57 این کوشش های تاریخی به نتیجه خود رسید و ملت ایران خواسته های خود را به طور مشخص در این سال بیان کرد.

خادمی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مهمترین خواسته مردم برشمرد و افزود: استقلال به این معنی که کشور بدون تاثیرپذیری از دیگران برای خود تصمیم بگیرد و دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه آنچه تاکنون حاصل شده، در بعد استقلال سیاسی به اهداف نظام جمهوری اسلامی دسترسی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کامل بعد سیاسی انقلاب اسلامی/ اقتصادمقاومتی تنها راهکار خروج از بن بست است

تحقق کامل بعد سیاسی انقلاب اسلامی/ اقتصادمقاومتی تنها راهکار خروج از بن بست است