مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-31ورزشي

3 نفر کاندیدای ریاست هیات کشتی کرمانشاه شدند


رییس گروه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات کشتی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات کشتی کرمانشاه خبر داد.

علیرضا صیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات کشتی کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به اتمام دوره چهارساله ریاست محمدحسین محبی بر هیات کشتی کرمانشاه در روزهای آینده، از حدود یک ماه پیش مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کردیم.

وی افزود: براین اساس چند هفته پیش ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان را آغاز کردیم، اما در این میان عده ای شائبه هایی را درخصوص نحوه اطلاع رسانی و مهلت زمان ثبت نام از کاندیداها مطرح کردند.

رییس گروه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: به منظور رفع هرگونه شائبه در خصوص ثبت نام از کاندیداها، بنا به درخواست رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان ثبت نام مجدد از افراد علاقمند جهت کاندیدا شدن برای ریاست هیات کشتی استان انجام گرفت.

وی گفت: دومین دور ثبت نام از کاندیدها طی روزهای چهارم تا یازدهم بهمن انجام شد که در این مرحله، همان سه نفری که در مرحله اول ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر کاندیدای ریاست هیات کشتی کرمانشاه شدند

3 نفر کاندیدای ریاست هیات کشتی کرمانشاه شدند