مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-31سياسي

ادای احترام به مقام شهدای دیشموک در اولین روز از فجر انقلاب


امام جمعه و مسؤولان در اولین روز از یوم الله دهه فجر به مزار شهدا رفتند و به مقام شامخ شهدای دیشموک ادای احترام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک،برخی از مسوولان و شورای اداری بخش دیشموک با حضور حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در اولین روز از دهه فجر همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن ضمن ادای احترام به شامخ شهدای شهر دیشموک قبور شهدای این شهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت الاسلام راوند گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و وظیفه ما مسوولان این است که همیشه قدردان شهدا و خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی اذعان کرد: مسئولانی که فقط منتظر این هستند تا ساعت 2 شود و به خانه خود بروند و گوشی خود را خاموش می کنند تا روز بعد باید بدانند همین شهدا باعث شدند که ما مسوول شویم تا وظیفه خود را نسبت به امام و شهدا انجام بدهیم.

راوند گفت: ما باید جملات امام را خط مشی خود قرار دهیم و مسوولان بدانند که با توجه به فرمایشات امام راحل، مردم به ما مسوولیت دادند و همین مردم بودند که باعث شدند ما به بالا کشیده شویم پس باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: راه شهدا با خدمت به مردم تحقق پیدا می کند و باید در بین مردم بود و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرد و حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام به مقام شهدای دیشموک در اولین روز از فجر انقلاب

ادای احترام به مقام شهدای دیشموک در اولین روز از فجر انقلاب