مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-31سياسي

مرکز تحقیقات راهبردی قضایی در فارس آغاز به کار کرد


مرکز تحقیقات و پژوهش های راهبردی، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و حکمرانی مطلوب دادگستری استان فارس با حمایت موقوفه کاظمی، در شیراز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس مرکز تحقیقات و پژوهش های راهبردی، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و حکمرانی مطلوب دادگستری استان فارس با حمایت موقوفه کاظمی، در شیراز آغاز به کار کرد.

طی مراسمی و در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار در کشور، مرکز تحقیقات و پژوهش های راهبردی، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و حکمرانی مطلوب دادگستری و مرکز شتاب دهنده حقوقی و قضایی استان فارس در شیراز راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز قرار است با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و نهادهای مردمی و فعالان حوزه حقوقی و قضایی و با حمایت دستگاه قضایی، در زمینه بحث فساد و پیشگیری از فساد خصوصا در حوزه اداری ضمن انجام تحقیقات و پژوهش های کاربردی، تسهیل کننده روند مبارزه باشد.

این مرکز که برای اولین بار و در راستای اجرای سند تحول قضایی کشور، در استان فارس و ذیل معاونت پیشگیری از جرم دادگستری فارس راه اندازی شد، تلاش خواهد کرد که علاوه بر انجام تحقیقات در زمینه راهکارهای عملیاتی پیشگیری از وقوع فساد، در بعد شناسایی گلوگاه های حساس و اصلاح فرآیندهایی که منجر به فساد می شود نیز اقدامات علمی و پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات راهبردی قضایی در فارس آغاز به کار کرد

مرکز تحقیقات راهبردی قضایی در فارس آغاز به کار کرد