مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-31پزشكي

حوزه های علوم انسانی و فنی مهندسی با علوم پزشکی همکاری کنند


رییس کمیسیون رهیافت همگرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت بر همکاری حوزه های علوم انسانی و فنی مهندسی با علوم پزشکی در حوزه توانبخشی و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه مشترک روسای دانشگاه های تربیت مدرس و علوم بهزیستی و توانبخشی، با حضور رییس کمیسیون رهیافت همگرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و معاونان و مدیران دانشگاه ها برگزار شد.

در این جلسه طرفین ضمن معرفی ظرفیت ها و محورهای مورد علاقه برای همکاری، تصمیماتی در خصوص عناوین و نحوه پیگیری توافقات اتخاذ کردند.

دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تاکید معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر توجه به همگرایی علوم و با توجه به ظرفیت های این دانشگاه در بخش های علوم زیستی، مهندسی، فنی، علوم انسانی، علوم پزشکی و همچنین وجود پارک و مراکز رشد فناوری، آمادگی خود را برای همکاری به ویژه در زمینه های همگرایی در علوم و فناوری اعلام کرد.

در ادامه دکتر حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با تاکید بر وجود ظرفیت های حوزه توانبخشی، پزشکی اجتماعی حرفه ای، سلامت اجتماعی و روانی این دانشگاه گفت: وجود مراکز مهم درمانی و تحقیقاتی این دانشگاه در بخش های رفاه اجتماعی، سالمندی و روانپزشکی، ظرفیت های خوبی برای همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علوم انسانی و فنی مهندسی با علوم پزشکی همکاری کنند

حوزه های علوم انسانی و فنی مهندسی با علوم پزشکی همکاری کنند