مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-31سياسي

انقلاب اسلامی تحقق خواسته تاریخی ملت بود/ مفهوم واقعی انقلاب به جوانان منتقل شود


انقلاب اسلامی تحقق خواسته تاریخی ملت ایران بود، تاکید کرد: شناساندن انقلاب و مفهوم واقعی انقلاب به جوانان و نوجوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید موسی خادمی امروز یکشنبه در مراسم آغاز دهه فجر در مصلای الغدیر شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، تحقق خواسته تاریخی ملت ایران بود، اظهار داشت: ملت ایران بیش از 100 سال به دنبال کسب استقلال، آزادی و ایجاد حکومتی مبتنی بر آموزه های اسلام بود.

وی با تاکید بر اینکه در آن زمان ملت ایران دچار استعمار و سلطه خارجی بود، بیان داشت: همچنین ملت ایران در داخل از استکبار و دیکتاتوری رنج می برد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این راستا ملت ایران به دنبال رهایی از این وضعیت بود و تلاش های زیادی هم انجام داد، افزود: در نهایت در سال 57 این کوشش های تاریخی به نتیجه خود رسید.

خادمی، خواسته های ملت را در آن روزها، استقلال، آزادی و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه که تا امروز حاصل شده در بعد استقلال سیاسی، به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دسترسی پیدا کرده ایم، امروز هیچ کشوری، شخصی و قدرتی خارج از نظام سیاسی و حاکمان مردم که منتخبان مردم هستند برای کشور تصمیم نمی گیرد و هیچکس نمی تواند اراده خود را به این ملت تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تحقق خواسته تاریخی ملت بود/ مفهوم واقعی انقلاب به جوانان منتقل شود

انقلاب اسلامی تحقق خواسته تاریخی ملت بود/ مفهوم واقعی انقلاب به جوانان منتقل شود