مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-31اقتصادي

رضایی: علت اصلی گرانی تخم مرغ کمبود نظارت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تولید تخم مرغ از ماه ها قبل انجام شده و هیچ مشکلی در تامین و جوجه ریزی وجود ندارد، - معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت فعلی تخم مرغ در بازار قابل قبول نیست، گفت: مهمترین عامل این گرانی نظارت ناکافی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تولید تخم مرغ از ماه ها قبل انجام شده و هیچ مشکلی در تامین و جوجه ریزی وجود ندارد، افزود: در ماه تا 90 هزار تن تولید تخم مرغ داریم و نهاده های مورد نیاز مرغداران از جمله کنجاله سویا و ذرت نیز به طور کامل تامین شده و حتی تا پایان سال نیز برای این موضوع پیش بینی های لازم صورت گرفته و مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: هرچند در شش ماهه دوم سال مصرف تخم مرغ بالا می رود، ولی پیش بینی های لازم برای این موضوع انجام شده و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: بعد از این که قیمت هر شانه تخم مرغ بین 32 تا 35 هزار تومان تعیین شد، علی رغم اینکه این قیمت در میادین میوه و تره بار رعایت شد، ولی در خرده فروشی ها قیمت ها بالاتر است.

رضایی گفت: بدنبال آن، قیمت این محصول در درب مرغداری ها هم بالا رفت و در نهایت گران فروشی به عمده فروشی ها نیز رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: علت اصلی گرانی تخم مرغ کمبود نظارت است

رضایی: علت اصلی گرانی تخم مرغ کمبود نظارت است