مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-31ورزشي

سرخیو راموس با ترک رئال مادرید به منچستر می رود


سرخیو راموس که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز با رئال مادرید برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، به نظر می رسد برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

بر اساس ادعای روزنامه انگلیسی میرر ، راموس 34 ساله در تابستان پیش رو قصد دارد با پایان قراردادش با رئال مادرید، راهی منچستریونایتد شود.

طبق این گزارش؛ این مدافع اسپانیایی منچستریونایتد را گزینه مورد علاقه خود می بیند اما احتمال پیوستن به تیم هایی همچون منچسترسیتی و لیورپول را هم رد نخواهد کرد.

خوسپ پدرول، روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو پنجشنبه شب در همین برنامه مدعی شد که مدیران باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1400) قطعی می دانند.

طبق ادعای این روزنامه نگار، فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله ای به او پیشنهاد خواهد داد.

راموس هم در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد.

اخیراً شبکه رادیویی اوندا سِرو اسپانیا هم خبر داد؛ باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به خدمت گرفتن راموس مصمم است و در این راستا پیشنهادی سه ساله به این مدافع اسپانیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخیو راموس با ترک رئال مادرید به منچستر می رود

سرخیو راموس با ترک رئال مادرید به منچستر می رود