مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-31سياسي

اولین شهید مفقودالاثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه کسی بود؟


یک بار که ناخن هایم را می کشیدند طاقتم تمام شده بود و می خواستم اعتراف کنم، اما یکی از برادران سپاهی که با هم بودیم گفت: ما به خاطر خدا آمده ایم و خود داوطلب شده ایم بیاییم پس بیا شرمنده خدا و خلق نشویم.

- یک بار که ناخن هایم را می کشیدند طاقتم تمام شده بود و می خواستم اعتراف کنم، اما یکی از برادران سپاهی که با هم بودیم گفت: ما به خاطر خدا آمده ایم و خود داوطلب شده ایم بیاییم پس بیا شرمنده خدا و خلق نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در بخشی از کتاب بیست ودو روز نبرد که توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است، آقابالا رمضانی خاطره ای از احمد وکیلی اولین شهید مفقودالاثر سپاه انقلاب اسلامی بیان کرده است که در زیر می خوانیم: احمد وکیلی یکی از سه شهید خانواده ای روحانی است که در سال 1358 از طریق کمیته انقلاب اسلامی به عضویت سپاه درآمد.

او از دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از فعالان و افراد خوش فکر قم بود که برای خود اسم مستعار سعید را انتخاب و برنامه ریزی بلندمدتی را در راستای انجام وظیفه و خدمت تمام وقت در انقلاب، ترسیم کرد.

بی تردید یکی از عوامل سرکوب و دستگیری عناصر فراری و ساواکی که در واپسین روزهای پس از 22 بهمن 1357 به شرارت می پرداختند، احمد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهید مفقودالاثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه کسی بود؟

اولین شهید مفقودالاثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه کسی بود؟