مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-31اقتصادي

ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان به بهره برداری رسید


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان با حضور استاندار خبر داد و گفت: در این مرکز 13 کودک نگه داری می شوند.

- علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه هم زمان با اولین روز دهه فجر، ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این مرکز سال 90 با ظرفیت 12 کودک کار خود را شروع کرده است که با مشارکت خیران و بخش خصوصی ساختمان جدید ساخته و در اختیار آن ها گذاشته شد.

وی ضمن بیان اینکه مؤسسه خیریه شمیم بهشت سال 96 پس از تهیه و خرید زمین به متراژ 437 متر از مسکن و شهرسازی ساخت مجموعه را آغاز کرد، افزود: این مرکز بااعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در دو طبقه ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه در حال حاضر 10 پرسنل به 13 کودک این مرکز خدمات آموزشی و نگهداری ارائه می دهند، ابراز داشت: ماهیانه برای هر کودک مبلغ شش میلیون 500 هزار ریال یارانه توسط سازمان بهزیستی به حساب مرکز واریز می شود.

ایزد پور بابیان اینکه 12 خانه نگهداری کودکان و نوجوانان در استان سمنان وجود دارد، در ادامه تصریح کرد: این مراکز به 200 کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست خدمات نگهداری، آموزشی را ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان به بهره برداری رسید

ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان به بهره برداری رسید