مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-31حوادث

شکایت خانواده قربانیان سقوط هواپیمای اندونزی از «بویینگ»


خانواده قربانیان حادثه اخیر سقوط هواپیمای مسافربری «بویینگ 737-500» که 62 کشته برجای گذاشت از شرکت آمریکایی «بویینگ» به دلیل هواپیماهای پرخطر و معیوب شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خانواده قربانیان هواپیمای مسافربری بویینگ 737-500 که 20 دی ماه با 62 سرنشین لحظاتی پس از پرواز از باند فرودگاه جاکارتا در اندونزی در دریا سقوط کرد، دادخواستی را علیه شرکت آمریکایی بویینگ به دلیل تولید این هواپیمای پرخطر مطرح کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که هواپیمای مسافربری اندونزی متعلق به شرکت هواپیمایی سریویجایا ایر از نوع بویینگ 737-500 بوده که به مقصدی در استان کالیمانتان در غرب کشور در حال پرواز بود و پس از لحظاتی ارتفاع خود را از دست داد و یک صدای انفجار شنیده شد.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، یک خانواده اندونزیایی که اقوام خود را در این هواپیمای مسافربری از دست دادند، با شکایت از شرکت بویینگ تأکید کردند که این هواپیما معیوب و به طرز غیرموجهی خطرناک است.

طبق این گزارش، ویسنر لافرم به نمایندگی از خانواده سه قربانی تصریح کرد که هفته گذشته شکایتی را علیه شرکت آمریکایی بویینگ در دادگاه محلی شهرستان کوک ایالت ایلینوی آمریکا و محل استقرار دفاتر بویینگ مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت خانواده قربانیان سقوط هواپیمای اندونزی از «بویینگ»

شکایت خانواده قربانیان سقوط هواپیمای اندونزی از «بویینگ»