مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-31سياسي

وبینار ملی «شیخ بهاء الدین عاملی» برگزار می شود


وبینار ملی «شیخ بهاء الدین عاملی» همراه با اهدای دوازدهمین دوره جایزه علمی - ترویجی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

- وبینار ملی شیخ بهاء الدین عاملی همراه با اهدای دوازدهمین دوره جایزه علمی - ترویجی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، وبینار ملی شیخ بها الدین عاملی و اهدا دوازدهمین جایزه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم علیه السلام به همت مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس و با همکاری انجمن نجوم ایران، روزهای 14،13و15 بهمن ماه از ساعت 14 به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت وبینار برگزار می گردد.

این وبینار با اهداف ایجاد انگیزه علمی و خودباوری در بین دانش پژوهان ایرانی، تبادل نظر میان صاحب نظران در جهت شناخت و معرفی هر چه بیشتر جایگاه علمی ریاضیدان، فیزیکدان، منجم، مهندس معمار، فیلسوف و عارف برجسته شیخ بها الدین عاملی و تبادل نظر در جهت شناخت و حفظ میراث بر جای مانده از علوم و تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

در این وبینار اساتید دانشگاه و پژوهشگرانی از جمله فاطمه موحدی با موضوع شیخ بهایی دانشمند تمام اعصار، حسن کمار با موضوع پژوهشی در تشریح الافلاک شیخ بهایی، یقینی با موضوع ابتکارات مهندسی شیخ بهایی، استاد حسن نصر آبادی با موضوع شیخ بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار ملی «شیخ بهاء الدین عاملی» برگزار می شود

وبینار ملی «شیخ بهاء الدین عاملی» برگزار می شود