مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-31سياسي

از کلنگ زنی هزار واحد مسکن تا اهدای تبلت به دانش آموزان مددجو با کمک خیران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در ایام دهه فجر کلنگ زنی هزار مسکن روستایی و محرومان و بهره برداری از 5 هزار طرح اشتغال مشاغل خرد در دستور کار این نهاد قرار دارد.

-  حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره ارائه خدمات آموزشی به مددجویان این نهاد اظهار کرد: در حوزه فرهنگی 8 هزار و 500 دانش آموز و هزار و 600 دانشجو و 100 طلبه زیر پوشش داریم که از تمامی خدمات تحصیلی بهره مند می شود.

وی گفت: تامین خوابگاه دانشجویی و کمک به 100 طلبه که همچون دانشجویان از خدمات بهره می گیرند نیز از اقدامات بعدی این نهاد است.

عالیشاه اهدای تبلت به دانش آموزان فاقد امکانات آموزش مجازی تصریح کرد: بحث تبلت دانش آموزی و وصل شدن به شبکه شاد برای ما دارای اهمیت است، در این راستا با کمک خیران البته با شیوه کمک یک میلیون و 500 هزار تومان توسط خیران و با مشارکت همین مقدار توسط کمیته امداد یک تبلت 3 میلیون و 500 هزار تومانی تحویل دانش آموزان خواهد شد.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در استان مازندران اضافه کرد: خرسندیم که تا به حال خیران زیادی پای کار آمده و بسیج شدند و حدود هزار و 400 تبلت تحویل شود اما تعداد نیازمندان حدود 4 هزار و 250 دانش آموز بوده است که در این زمینه یک خیر در استان مازندران که می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کلنگ زنی هزار واحد مسکن تا اهدای تبلت به دانش آموزان مددجو با کمک خیران

از کلنگ زنی هزار واحد مسکن تا اهدای تبلت به دانش آموزان مددجو با کمک خیران