مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-01سياسي

دشمن برای تخریب وجهه قم برنامه رسانه ای دارد


رییس اندیشکده یقین با اشاره به نقش مردم بصیر و انقلابی قم در پیروزی و تداوم نهضت امام گفت: دشمن از این تلاش و مجاهدت هنوز کینه دارد و برای تخریب وجهه قم شروع به کار رسانه ای کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دامن زدن به شایعه انتشار بیماری از این شهر نشان داد و برای تخریب وجهه قم شروع به کار رسانه ای در این زمینه نمود.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: در دورانی که به گفته استراتژیست های غربی، دوران اضطراب جوامع انسانی غربی است، حضرت امام (ره) با اعتقاد به آیه شریفه الا بذکر الله تطمئن القلوب و با ایمان راسخ، انقلابی را رهبری کرد که ابرقدرت ها را به چالش های جدی کشیده است.

وی افزود: دشمن، این انقلاب را خارج از مسیر اصلی خود می خواهد پس بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بازخوانی مسائل اساسی انقلاب اسلامی هر سال باید تکرار شود تا این مطالب از ذهن جامعه خصوصاً جوانان پاک نشود.

تربیت هزاران ابرانسان کامل در مکتب امام خمینی (ره) عباسی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: در طول تاریخ به جز برهه های کوتاهی همچون حکومت حضرت داوود و حضرت یوسف هیچیک از انبیا الهی نتوانستند تشکیل حکومت داده و قدرت اجرایی را در دست گیرند و حتی به دلایل مختلف نتوانستند تعداد قابل توجهی را در جبهه حق جذب کنند ولی به برکت حرکت زعمای شیعه و در رأس آنان حضرت امام خمینی (ره) ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای تخریب وجهه قم برنامه رسانه ای دارد

دشمن برای تخریب وجهه قم برنامه رسانه ای دارد