مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-01حوادث

دستگیری باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در زابل


فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- حمد ثمره حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر بنجار شهرستان زابل  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چندین روز کار تخصصی و پی جویی های فنی، ماموران  پلیس موفق شدند یک سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و اقدامات پلیسی را برای کشف سرقت های انجام شده آغاز کردند .

فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: متهم 23 ساله در عملیاتی غافلگیرانه درمخفیگاهش درخیابان های شهر بنجار دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 6  فقره  سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهربنجار  با همدستی 3 نفر از دوستانش وفروش به یک مالخر دربلوار بسیج اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دریک عملیات منسجم دیگر 3 نفرهمدست متهم که بین 32 تا39  سال سن دارند دستگیر و  به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان ضمن اشاره به دستگیری مالخر19 ساله و معرفی متهمان به مراجع قضایی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، هشدار داد و گفت: در صورت دیدن موارد مشکوک سریعا مراتب را با شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در زابل

دستگیری باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در زابل