مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-01اقتصادي

عرضه پلتفرمی برای مصرف بهینه انرژی از سوی استارتاپ پژوهشگاه نفت


رییس مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در این پژوهشگاه، گفت: تاکنون 3 شتابدهنده فعال در حوزه انرژی در آن مستقر شدند و از تیم های استارتاپی حمایت می کند.

- رییس مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در این پژوهشگاه، گفت: تاکنون 3 شتابدهنده فعال در حوزه انرژی در آن مستقر شدند و از تیم های استارتاپی حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فلور شایق با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در پژوهشگاه نفت در سال گذشته، افزود: در یک سال گذشته با 3 شتابدهنده فعال در حوزه انرژی قراردادهای همکاری امضا کردیم که بر اساس آن این شتابدهنده ها با استقرار در پژوهشگاه علاوه بر برخورداری از خدمات منتورینگ نیروهای متخصصِ این مجموعه، در زمینه خدمات آزمایشگاهی و فنی و امکانات دیگر از نرخ های ترجیحی پژوهشگاه برخوردار شوند.

وی در زمینه همکاری با مراکز نوآوری به امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناوری اصفهان اشاره کرد و گفت: در این پارک حدود 100 شرکت دانش بنیان مستقر هستند که اگرچه در پژوهشگاه حضور ندارند، اما می توانند از تخفیفات ترجیحی و سایر خدماتی که پژوهشگاه برای شتاب دهنده ها قائل می شود، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه پلتفرمی برای مصرف بهینه انرژی از سوی استارتاپ پژوهشگاه نفت

عرضه پلتفرمی برای مصرف بهینه انرژی از سوی استارتاپ پژوهشگاه نفت