مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-01سياسي

اظهارات رییس سازمان صمت همدان در مورد پتروشیمی هگمتانه بررسی شود


همدان _ دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی گفت: اظهارات رییس سازمان صمت استان همدان در خصوص به کارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی هگمتانه گویا خلاف واقع و قابل بررسی است.

- محمد جواد چراغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از 18 سال پروژه پتروشیمی هگمتانه که دچار مشکلاتی متعددی بود آغاز به کار کرده است، این پروژه در ابتدای راه با مشکلاتی از جمله خوراک پتروشیمی مواجه بود.

وی با بیان اینکه این مشکل به واسطه پیگیری های صورت گرفته نمایندگان استانی و رایزنی مسئولین استان با نمایندگان آبادان این مشکلات مرتفع شد، ادامه داد: در حال حاضر این پروژه راه اندازی شده است، اما پس از آن مشکلی دیگر گریبان گیر این پتروشیمی و همچنین جوانان بومی استان شد و آن هم استخدام نیروهای غیربومی در این پروژه است.

چراغی با اشاره به به اینک متأسفانه موضوع استخدام نیروهای بومی در استان همدان هیچ گاه از اولویت های مسئولان استان نبوده است، افزود: به صورت مصداقی می توان عدم صدور فراخوان برای جذب نیرو در پتروشیمی هگمتانه و آوردن نیروهای غیربومی از استان های همسایه برای گرداندن این پروژه اشاره کرد.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی با بیان اینکه مسئله استخدام نیروهای غیربومی در استان همدان مدت بسیار زیادی گریبان گیر جوانان این استان است، اضافه کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییس سازمان صمت همدان در مورد پتروشیمی هگمتانه بررسی شود

اظهارات رییس سازمان صمت همدان در مورد پتروشیمی هگمتانه بررسی شود