مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-01سياسي

پایگاه امداد و نجات شمالغرب آشیانه بالگرد هلال احمر می شود


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور واقع در استان زنجان محل آشیانه بالگرد هلال احمر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد گل فشان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور، افزود: این پایگاه به لحاظ نگهدای و نگهداشت اقلام امدادی جزو بهترین ها هست که کیفیت نگهداری و نیروهای هلال احمر تلاش و فعالیت قابل توجهی در خصوص رسیدگی به امور در بخش ترابری و اقلام امدادی در استان زنجان داشته اند.

وی تاکید کرد: در کنار همه این فعالیت های انجام شده پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور نیاز به دپوی بیشتری از اقلام امدادی بیشتری در استان زنجان دارد چرا که این مکان مرکز پشتیبانی شمالغرب کشور است که گزارش این مهم به رییس جمعیت هلال احمر کشور داده می شود.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور تیم های آنست در این منطقه و حتی توسعه آنست را در این پایگاه می توانیم پیش بینی و داشته باشیم.

گل فشان اظهارداشت: یکی از اقداماتی که نیاز است در پایگاه امداد و نجات جاده ای و پشتیبانی شمالغرب کشور موضوع سازه های آموزشی می باشد که مرکز آموزش تخصصی برای چند استان باشد با توجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد و نجات شمالغرب آشیانه بالگرد هلال احمر می شود

پایگاه امداد و نجات شمالغرب آشیانه بالگرد هلال احمر می شود