مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-01سياسي

درمان بیش از 93 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی


تدوین و اجرای نظام سطح بندی مراکز در سه محور اساسی سطح بندی خدمات بستری، سطح بندی مراکز درمانی سرپایی و سطح بندی تجهیزات پزشکی پیشرفته به منظور برقراری عدالت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات مورد نیاز یکی از مهمترین اقدامات معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری است.

- تدوین و اجرای نظام سطح بندی مراکز در سه محور اساسی سطح بندی خدمات بستری، سطح بندی مراکز درمانی سرپایی و سطح بندی تجهیزات پزشکی پیشرفته به منظور برقراری عدالت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات مورد نیاز یکی از مهمترین اقدامات معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، همه ساله سازمان تامین اجتماعی مهمترین اقدامات در حوزه های مختلف را به اطلاع بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان گرامی می رساند.

در این گزارش به مهمترین عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان در 9 ماه منتهی به آذر سال جاری پرداخته شده است.

توسعه فن آوری اطلاعات در راستای تسهیل و روان سازی فعالیت های مرتبط با ذینفعان نظیر برنامه نسخه الکترونیک، تدوین ضابطه مدیریت تعارض منافع در بخش درمان و ارسال به مبادی ذی ربط به منظور اخذ تایید، مدیریت بحران و برنامه ریزی جهت مقابله با اپیدمی ویروس کرونا در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی را می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیش از 93 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی

درمان بیش از 93 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی