مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-01سياسي

مقاومت ملت ایران نظام سلطه را به ستوه آورده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انقلاب اسلامی را جهاد تمدنی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: مقاومت و پایداری ملت بصیر ایران اسلامی نظام سلطه و استکبار جهانی را به ستوه آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 بسیاری از معادلات و محاسبات جهانی را به هم زد و به عنوان یک پدیده مهم در سطح جهان مطرح شد و بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی هنوز هم این پدیده جز مسائل اول منطقه و حتی جهان است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تأثیر آن در تغییر ساختار نظام دو قطبی جهان، افزود: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت مردم سالاری دینی مبتنی بر آموزه های اسلام و قرآن و به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح منطقه و حتی جهان مطرح است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت بی نظیر ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره و تصریح کرد: امام خمینی (ره) آغاز گر یک جنبش تمدنی در ملت بزرگ ایران شد و امروز ایران اسلامی پرچم دار تمدن نوین اسلامی در منطقه و در بین کشورهای اسلامی و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت ملت ایران نظام سلطه را به ستوه آورده است

مقاومت ملت ایران نظام سلطه را به ستوه آورده است