مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-01اقتصادي

تعرفه سالیانه طرح ترافیک یک میلیون تومان شد/افزایش 30 تا 50 درصدی خدمات پارکینگی


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: تعرفه سالیانه طرح ترافیک از 720 هزار تومان در سال جاری به یک میلیون تومان در سال 1400 خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله امراللهی که امروز در نشست رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با اشاره به لایحه اخذ مجوّز عوارض و تعرفه بهای خدمات سال 1400 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: برخی از این عوارض و تعرفه بهای خدمات در چند سال گذشته افزایشی را شاهد نبوده است.

وی افزود: تعرفه بهای خدمات پارکینگی در سال آینده از 30 تا 50 درصد افزایش خواهد داشت.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم همچنین از افزایش تعرفه طرح ترافیک از 720 هزار تومان در سال جاری به یک میلیون تومان در سال 1400 خبر داد و گفت: البته پیشنهاد شهرداری، افزایشی بیش از این مقدار بود که در کمیسیون، سقف یک میلیون تومان برای این تعرفه سالیانه در نظر گرفته شد.

و اما معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این نشست به تغییر فرمول تعیین تعرفه بهای خدمات پارکینگ های عمومی در سال آینده اشاره و خاطر نشان کرد: این تعرفه برای موتورسیکلت ها از هزار به هزار و 500 تومان افزایش می یابد، ضمن آن که بسیاری از افزایش تعرفه ها به صورت منطقی و البته عدد رُند دیده شده تا شهروندان در بحث پول خُرد پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه سالیانه طرح ترافیک یک میلیون تومان شد/افزایش 30 تا 50 درصدی خدمات پارکینگی

تعرفه سالیانه طرح ترافیک یک میلیون تومان شد/افزایش 30 تا 50 درصدی خدمات پارکینگی