مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-01سياسي

در دهه فجر 1500 بسته معیشتی در ورامین توزیع می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت : ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را در 176 پایگاه تابعه و 15 حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه ها بسیار متنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را در 176 پایگاه تابعه و 15 حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه ها بسیار متنوع است.

وی گفت: از برنامه های مهم و شاخص در دهه فجر رزمایش کمک مؤمنانه در 21 بهمن ماه است که حدود 1500 بسته معیشتی توسط حوزه ها و پایگاه ها شهرستان تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین ادامه داد: رژه موتوری گردان های بسیج پایه و بسیجیان دریادل را در کنار امت حزب الله از مبداء میدان پویینک تا میدان مادر در روز 22 بهمن ماه خواهیم داشت که با پوشش رسانه ای همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا در تمام گلزار شهدای شهرستان 16 بهمن ماه به اتفاق مسؤولان همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دهه فجر 1500 بسته معیشتی در ورامین توزیع می شود

در دهه فجر 1500 بسته معیشتی در ورامین توزیع می شود