مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-01فرهنگي

ثبت ملی 12 اثر طبیعی و تاریخی خراسان رضوی ابلاغ شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب نامه رسمی، ثبت ملی12 میراث تاریخی و طبیعی را به استانداری خراسان رضوی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل میراث فرهنگی استان، ابوالفضل مکرمی فر اظهار کرد:  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب نامه رسمی، ثبت ملی12 میراث تاریخی و طبیعی را به استانداری خراسان رضوی ابلاغ کرد.

وی افزود: بر این اساس دو اثر طبیعی درخت چنار کهنسال هدک در شهرستان بردسکن و آبشار ارزنه در شهرستان باخرز در فهرست میراث طبیعی ملی کشور ثبت شده است و ابلاغ می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ثبت ملی آثار تاریخی شامل استرخانه های شوراق ، اثر فرهنگی تاریخی پاسگاه سه گوش ، مخزن آب قدیمی و حمام کندکلی در شهرستان سرخس در قالب این ابلاغ به استاندار خراسان رضوی اعلام شده است.

مکرمی فر گفت: همچنین آثار ثبت ملی شامل خانه تقی زاده ، خانه باصری ، خانه عطایی ، خانه رضایی ، بقایای طاق دو برابر و خانه چوپانی در شهرستان گناباد در این قالب ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ملی 12 اثر طبیعی و تاریخی خراسان رضوی ابلاغ شد

ثبت ملی 12 اثر طبیعی و تاریخی خراسان رضوی ابلاغ شد