مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-01اقتصادي

توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر/ بندر سیراف ثبت جهانی شود


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر گفت: باید تلاش شود که بندر سیراف ثبت جهانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر وجود دارد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخ و درخشان استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه صنایع دستی نیز استان بوشهر دارای ظرفیت و توان بسیار خوبی است و به عنوان قطب تولید برخی از این محصولات شناخته می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر می تواند مقصد گردشگری باشد، دریا و ساحل را یکی از مهمترین ظرفیت ها برای توسعه صنعت گردشگری دانست.

وی با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس به عنوان مقصد کاروان راهیان نور تاکید کرد: استان بوشهر به عنوان قلب گردشگری جنوب کشور داری چشم اندازهای بسیار زیبایی است.

گراوند یکی از مسائل مهم در استان بوشهر را توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ساحل و دریای استان بوشهر بیشترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر به عنوان خاستگاه آموزش نوین در تاریخ ایران است تصریح کرد: با افتتاح موزه منطقه ای خلیج فارس بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر/ بندر سیراف ثبت جهانی شود

توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر/ بندر سیراف ثبت جهانی شود