مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-01ورزشي

مسئول پاسخگویی به پرونده «ویلموتس» فدراسیون فوتبال است


معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش گفت: بحث «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال یک واحد مستقل حقوقی است اما ممکن است تصمیم بگیرند از محل منابع وزارت ورزش آن را پرداخت کنند.

- معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش گفت: بحث مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال یک واحد مستقل حقوقی است اما ممکن است تصمیم بگیرند از محل منابع وزارت ورزش آن را پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری برگزار کرد تا در مورد این حوزه و برنامه های مرتبط با آن توضیح دهد.

فرامرزیان در آغاز این نشست با تبریک فرارسیدن سالگرد ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از انسان های شریفی که به سمت توسعه کشور اقدام کردند، گفت: یکی از بخش های فعالیت این حوزه تامین منابع از ردیف اصلی بودجه است، 461 میلیارد و 656 میلیارد بودجه ای است که از ردیف اصلی برای بودجه 1399 و 1400 داریم.

وی با بیان اینکه در این بخش رشد دو برابری داشتیم، خاطرنشان کرد.

افزایش بودجه ردیف متفرقه دیگر فعالیت ما به حساب می آید.

اگر شرایط کشور عادی تر بود شاید امروز گزارش بهتری در این زمینه ارائه می کردیم اما به خاطر مشکلات موجود این طور که باید عمل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول پاسخگویی به پرونده «ویلموتس» فدراسیون فوتبال است

مسئول پاسخگویی به پرونده «ویلموتس» فدراسیون فوتبال است