مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-01اقتصادي

اصلاح قوانین باید برای همراهی با تولید باشد


مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاحات و تغییرات در قوانین و مقررات باید برای همراهی با تولید، صیانت از نیروی کار، پایداری بنگاه اقتصادی و توسعه و تثبیت اشتغال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارذی مهر، کریم یاوری روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زنجان به ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از بنگاه های اقتصادی مشکل دار در کشور تاکید کرد و افزود: همه مسائل موجود در بنگاه های اقتصادی مشکل دار، فقط نقدینگی نیست.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشکلات این نوع بنگاه ها به 2 دسته برون کارگاهی و درون کارگاهی قابل دسته بندی است، اظهار داشت: از جمله مشکلات درون کارگاهی اختلاف بین سهامداران و در مواردی هم سو مدیریت است؛ البته کمبود نقدینگی، بدهی معوق به بانک ها و بالا بودن هزینه های تولید نیز از جمله مشکلات درون کارگاهی هستند.

یاوری گفت: مشکلات برون کارگاهی شامل تحریم های ظالمانه، واردات بی رویه کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می شود قاچاق کالا، مطالبات برجای مانده بنگاه ها از سازمان ها و دستگاه ها و عدم فروش محصولات در بازارهای خارجی است.

وی گفت: در زنجان با هماهنگی و پیگیری مدیران استانی رسیدگی به وضعیت بنگاه های مشکل دار به خوبی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قوانین باید برای همراهی با تولید باشد

اصلاح قوانین باید برای همراهی با تولید باشد