مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-01سياسي

کرمانشاه استانی موقوفه محور است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اداره پنج موقوفه توسط امنا در استان گفت: کرمانشاه استانی موقوفه محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشستی مشترک با محمدعلی رمضانی، مدیرکل اداره امنا و متولیان سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: موقوفات متعلق به خدا بوده و خدمت به موقوفات و اجرای امینانه و دقیق نیات واقفان علاوه بر شیرینی خدمت، نوعی عبادت محسوب می شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت های مغفول مانده در اوقاف واگذاری اداره موقوفات به امنا بوده که توسط نماینده ولی فقیه و رییس سازمان انجام شده است، اداره کل امنا و متولیان متشکل از افراد مجرب و خبره هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه یک استان موقوفه محور است، گفت: در این راستا اقدامات جدید شکل گرفته است، به طوری که در حال حاضر پنج موقوفه آقابرار معتضدی، مهدیه، محمدعلی لک، آغاغنی و ظهیر الملک توسط امنا اداره می شوند.

وی ادامه داد: افزایش بهره وری و سرمایه گذاری در حوزه موقوفات، وصول مطالبات، حفظ عین و نظارت بر نیات واقفان از جمله وظایف امنا است، امنا بازوان اوقاف بوده و دغدغه ای قابل توجه در زمینه احقاق حق موقوفات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه استانی موقوفه محور است

کرمانشاه استانی موقوفه محور است