مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-02سياسي

8 هزار عضو جوان وارد حوزه امداد هلال احمر شده اند


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امسال نزدیک به 8 هزار نفر از اعضای جوانان هلال احمر وارد حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سطح کشور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان محمد گل فشان در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون اعضای جوانان و داوطلبان و حوزه درمان و آموزش و سایر بخش ها در خصوص ریشه کنی و مهار بیماری کرونا در جامعه در تلاش هستیم و با وجود همه این تلاش ها ریالی از دولت نگرفته ایم.

وی تاکید کرد: وضعیت چنین نخواهد ماند و البته وضعیت بهتری در جامعه با ریشه کنی کرونا رقم خواهد خورد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت:  بیشتر کسانی که در مبارزه با بیماری کرونا با هلال احمر همکاری و مشارکت دارند از اعضای افتخاری این مجموعه هستند.

گل فشان اظهارداشت: استان زنجان استانی توانمند در مسائل فرهنگی است و پایگاه عظیم حسینی وجود دارد که باید از این ظرفیت و فرصت موجود استفاده شوند.

وی به طرح یاس(یاران آسیب ستیز) اشاره کرد و یادآوری کرد: این طرح موجب جذب اعضای بیشتری در هلال احمر شده است و امسال نزدیک به 8 هزار عضو از حوزه جوانان هلال احمر وارد حوزه امداد شده اند که این تعداد در سال آینده باید به 15 هزار نفر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار عضو جوان وارد حوزه امداد هلال احمر شده اند

8 هزار عضو جوان وارد حوزه امداد هلال احمر شده اند