مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-02سياسي

حیات وحش مازندران در بهت و وحشت!


در میان اخبار خوب و بدی که این روزها در فضای مجازی، دست به دست می شود، انتشار یک خبر، بسیار تعجب برانگیز بود؛ مسابقات جنگ سگ ها در گلوگاه ، - ایسنا/مازندران در میان اخبار خوب و بدی که این روزها در فضای مجازی، دست به دست می شود، انتشار یک خبر، بسیار تعجب برانگیز بود؛ "مسابقات جنگ سگ ها در گلوگاه"، موضوع بسیار عجیبی که موجب واکنش طرفداران حیات وحش، عموم مردم و مسئولان استانی و کشوری شد تا جایی که، فرماندار گلوگاه، ضمن تکذیب برخی اخبار در رسانه ها، این رقابت را محکوم و از پیگیری ارکان قضایی در این زمینه خبر داد.

فریدون کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه در گفت وگو با ایسنا، به این موضوع اشاره کرد که، گفته شده سالانه این رقابت در گلوگاه به صورت سنتی انجام می شود که باید گفت اصلا صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم.

وی تصریح کرد: مدتی بود که تعدادی از افراد به عنوان لیدر در شهرستان فعال و سپس در چند مرحله متواری شدند.

فرماندار گلوگاه ادامه داد: این لیدر ها به محض اینکه در رصد اطلاعاتی قرار می گیرند هر بار مکان ها را تغییر می دهند، به طور مثال امروز در گلستان هستند و دقایقی بعد مسیر خود را عوض می کنند.

کلبادی نژاد با اشاره به اینکه این افراد از اصل غافلگیری استفاده کردند، خاطرنشان کرد: چون رصد اطلاعاتی امنیتی صورت نگرفته بود از این غفلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات وحش مازندران در بهت و وحشت!

حیات وحش مازندران در بهت و وحشت!