مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-02بين الملل

ده ها مقام سابق دولت بوش در حال ترک حزب جمهوریخواه آمریکا


ده ها تن از جمهوریخواهان متعلق به دولت اسبق جورج دبلیو.

بوش به سبب نارضایتی از کوتاهی بسیاری از جمهوریخواهان در طرد دونالد ترامپ در پی حمله ماه گذشته میلادی به کنگره، - ده ها تن از جمهوریخواهان متعلق به دولت اسبق جورج دبلیو.

بوش به سبب نارضایتی از کوتاهی بسیاری از جمهوریخواهان در طرد دونالد ترامپ در پی حمله ماه گذشته میلادی به کنگره، در حال ترک این حزب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این مقامها که برخی شان در بالاترین رده های دولت جورج دبلیو بوش کار کرده اند گفتند، امیدوار بودند شکست دونالد ترامپ سبب شود که حزب جمهوریخواه از این رییس جمهور سابق عبور کرده و ادعاهای بی اساس او مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را محکوم کنند.

اما در حالی که اکثر جمهوریخواهان همچنان به ترامپ چسبیده اند، این مقامها می گویند دیگر حزبی را که به آن خدمت می کردند به رسمیت نمیشناسند.

بنا به گفته 12 مقام سابق دولت بوش که با رویترز گفتگو کردند، برخی از این جمهوریخواهان به عضویتشان پایان داده اند، برخی دیگر منتظرند که عضویتشان منقضی شود، در حالی که تعداد کم دیگری نیز به تازگی به عنوان سیاستمداران مستقل نامشان را ثبت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها مقام سابق دولت بوش در حال ترک حزب جمهوریخواه آمریکا

ده ها مقام سابق دولت بوش در حال ترک حزب جمهوریخواه آمریکا