مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-02حوادث

پایانی بر یک پرونده قتل پس از 17 سال


یک فقره پرونده قتل که سال 1382 اتفاق افتاده بود با وساطت مجموعه قضایی استان کرمانشاه و شهرستان سنقر و کلیایی منجر به سازش شد.

- ایسنا/کرمانشاه یک فقره پرونده قتل که سال 1382 اتفاق افتاده بود با وساطت مجموعه قضایی استان کرمانشاه و شهرستان سنقر و کلیایی منجر به سازش شد.

17 سال پیش، جسد مرد و زنی در منزل مسکونی خود در شهر سنقر پیدا می شود که پزشکی قانونی علت تامه فوت را ضربه مغزی ناشی از اصابت جسم سخت بیان می کند.

به دنبال این موضوع دو نفر دستگیر و به ارتکاب قتل به انگیزه سرقت اقرار می کنند و در نهایت پس از طی تشریفات قضایی و قانونی، حکم قصاص نفس قاتلین در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار می گیرد و قاتلین تاکنون در زندان به سر می بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه، سرانجام در ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور و وساطت مسئولین قضایی از جمله دادستانی شهرستان سنقر و کلیایی، اولیاء دم حاضر به رضایت شدند و قاتلین بعد از 17 سال از زندان آزاد شدند.

پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا از این خطاها که عواقب شوم و جبران ناپذیری به دنبال دارد، اتفاق نیفتد و جامعه را از عصبانیت هایی که در لحظه سبب ایجاد مشکلات فراوان می شود به سمت آرامش هدایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی بر یک پرونده قتل پس از 17 سال

پایانی بر یک پرونده قتل پس از 17 سال