مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-02اقتصادي

5 پروژه عمرانی در شهرستان بن کلنگ زنی می شود


امروز و همزمان با دهه فجر امسال، 5 پروژه عمرانی در شهرستان بن کلنگ زنی خواهد شد که اعتبار موردنیاز برای آن ها 5 میلیارد و 590 میلیون تومان برآورد شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بن گفت: امروز و همزمان با دهه فجر امسال، 5 پروژه عمرانی در شهرستان بن کلنگ زنی خواهد شد که اعتبار موردنیاز برای آن ها 5 میلیارد و 590 میلیون تومان برآورد شده است.

کیانوش نادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کلنگ زنی پنج پروژه عمرانی در این شهرستان توسط سه دستگاه اجرایی با کاربری زیرساخت، اظهار کرد: پروژه هایی از جمله مجتمع خدماتی- رفاهی تیر پارک بن، احداث بند سنگی ملاتی یانچشمه، اصلاح و بهینه سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش نقاط مانور و افزایش ظرفیت پست و احداث پایه تلسکوپی روشنایی ورودی روستای شیخ شبان در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به بهره برداری 11 پروژه در شهرستان بن، افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها، شش میلیارد و 640 میلیون تومان بوده که با بهره برداری آن ها زمینه اشتغال 14 نفر فراهم خواهد شد.

نادری با اشاره به اینکه پروژه ها توسط هفت دستگاه اجرایی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، اصلاح و بهینه سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه عمرانی در شهرستان بن کلنگ زنی می شود

5 پروژه عمرانی در شهرستان بن کلنگ زنی می شود