مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-02سياسي

ناگفته هایی از سردار دل ها به روایت سردار نوعی اقدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی کرامتی مشگینی که پیش از این در حوزه های مختلف علوم اسلامی دست به قلم زده و صاحب آثار متعددی است، - کتاب آن طرف اروند بمان ناگفته هایی از زندگی نامه و خاطرات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به روایت حاج رحیم نوعی اقدم اردبیلی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی کرامتی مشگینی که پیش از این در حوزه های مختلف علوم اسلامی دست به قلم زده و صاحب آثار متعددی است، در حوزه دفاع مقدس نیز آثار ماندگاری دارد.

کرامتی مشگینی این بار با رویکرد دیگر، به زوایایی از زندگی نامه سردار دل ها از زبان سردار قهرمان و افتخار آذربایجان حاج رحیم نوعی اقدم پرداخته است.

این کتاب برای اولین بار در چهار فصل به زندگی نامه، خاطرات، بررسی مکتب حاج قاسم و تصاویر پرداخته است و خیلی از اسناد نیز برای اولین بار منتشر می شود.

کتاب آن طرف اروند بمان مولف زوایای زندگی سردار دل ها از نگاه سردار حاج رحیم نوعی اقدم است که خاطرات بکر و خواندنی در خود جای داده و برای خوانندگان لذت بخش خواهد بود.

در این کتاب علاوه بر زندگی نامه و خاطرات، تحلیلی از زندگی نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از نگاه حاج رحیم نوعی اقدم نیز آورده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از سردار دل ها به روایت سردار نوعی اقدم

ناگفته هایی از سردار دل ها به روایت سردار نوعی اقدم