مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-02اقتصادي

نوسان گیری دلالان از بازار مرغ/ پشت پرده اختلال در بازار چه بود؟


گزارشی از فراز و فرودهای توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری و نابسامانی قیمت آن در میان استان های هم جوار که باعث نوسان قیمت و کمبود مرغ در استان می شود.

- محمد حیدری_چهارمحال و بختیاری نگاه به برخی از معضلات اقتصادی که هر از گاهی بیشتر از اقتصاد کشور، روان مردم رو تحت الشعاع قرار می دهد خنده دار به نظر می رسد؛ کار از سکه و دلار، بورس و مسکن، خودرو و گوشی موبایل گذشته است؛ امروز دغدغه ذهنی افراد به اندازه یک پوشک بچه یا تامین مایحتاج اولیه مانند مرغ و تخم مرغ پایین آمده است.

با بروز مشکل در واردات نهاده های دامی و گران شدن آن در بازار آزاد با کمبود و گرانی مرغ در برهه ای از زمان مواجه شدیم که پس از پیگری برای رساندن نهاده به مرغداران و و الزام آن ها به جوجه ریزی به گفته مسؤولان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مورخ1399/8/25 مشکل کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری نداریم و مرغ ارزان خواهد شد، اما این اتفاق نیوفتاد.

اختلاف مصوبات تنظیم بازار با واقعیت کف بازار از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، نرخ مصوب هر کیلو 20 هزار 400 تومان برای فروش مرغ در بین مصرف کنندگان تعیین شد اما.

وقتی سری به بازار استان زدیم کمبود مرغ در بازار محسوس بود به طوری که فقط در ساعات اولیه صبح آن هم در صف های طولانی مرغ به دست مردم می‎رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسان گیری دلالان از بازار مرغ/ پشت پرده اختلال در بازار چه بود؟

نوسان گیری دلالان از بازار مرغ/ پشت پرده اختلال در بازار چه بود؟