مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-02سياسي

پیام عاشورا، عامل پیروزی دفاع مقدس بود


مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، گفت: فرهنگ حاکم بر هشت سال جنگ تحمیلی گویای این مطلب است که پیام عاشورا عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود.

- ایسنا/لرستان مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، گفت: فرهنگ حاکم بر هشت سال جنگ تحمیلی گویای این مطلب است که پیام عاشورا عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام حسین بیرانوندی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از رویداد عاشورا، مکتب تشیع جانی تازه گرفت و گویی خون شهدای دشت کربلا در اعماق وجود شیعیان جوشید و اعتقادی راسخ در درونشان به وجود آمد.

وی افزود: جبهه های دفاع مقدس همانند چشمه هایی بودند که از قله های مرتفع کربلا سرچشمه می گرفتند و همانند این بود که خونی که در روز عاشورا برخاک کربلا چکید در رگ های نوجوانان و جوانان رزمنده ایرانی جاری بود.

بیرانوندی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) را پس از گذشت قرن ها لبیک گفتند، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران متأثر و برگرفته از فرهنگ عاشوراست و خون های پاک شهیدان انقلاب اسلامی ریشه در کربلا و انقلاب ما برگرفته از عاشورای حسینی(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عاشورا، عامل پیروزی دفاع مقدس بود

پیام عاشورا، عامل پیروزی دفاع مقدس بود