مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-02سياسي

مدرسه 6 کلاسه آیت الله کاشانی در فهرج به بهره برداری رسید


در سومین روز از دهه فجر مدرسه شش کلاسه آیت الله کاشانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان در روستای دهنو انصاری از توابع شهرستان فهرج به بهره برداری رسید - ایسنا/کرمان در سومین روز از دهه فجر مدرسه شش کلاسه آیت الله کاشانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان در روستای دهنو انصاری از توابع شهرستان فهرج به بهره برداری رسید به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 14 بهمن ماه مدرسه 6 کلاسه آیت الله کاشانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان در روستای دهنو انصاری از توابع شهرستان فهرج در سومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم و دوردست مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بهره برداری از 1000 کلاس درس تا پایان سال جاری گفت: 52 پروژه آموزشی رفاهی در سراسر استان کرمان در ایام الله دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسد.

اسکندری نسب با بیان اینکه فضای آموزشی استاندارد و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری دارد، بیان کرد: خیرین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 6 کلاسه آیت الله کاشانی در فهرج به بهره برداری رسید

مدرسه 6 کلاسه آیت الله کاشانی در فهرج به بهره برداری رسید