مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-02سياسي

بررسی فرصت های سرمایه گذاری فناوری کشورهای دی-هشت در پارک پردیس


معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای دی هشت از برگزاری سومین نشست سرمایه گذاری TIM 2021 در روزهای 28 و 29 بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: در این دوره 12 استارتاپ کسب و کارهای خود را برای سرمایه گذاران ارائه خواهند کرد.

- معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای دی هشت از برگزاری سومین نشست سرمایه گذاری TIM 2021 در روزهای 28 و 29 بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: در این دوره 12 استارتاپ کسب و کارهای خود را برای سرمایه گذاران ارائه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد صدرخانلو در نشست خبری امروز با اشاره به برگزاری سومین دوره نشست سرمایه گذاری فناوری (Technology Investment Meeting) در روزهای 28 و 29 بهمن ماه در محل پارک فناوری پردیس، گفت: گروه D8، به عنوان سازمانی جهت بهبود موقعیت کشورهای در حال توسعه در اقتصاد جهانی، متنوع سازی و ایجاد فرصت های جدید در روابط تجاری، افزایش مشارکت در تصمیم گیرها در سطح بین المللی و فراهم آوردن استاندارد زندگی بهتر بین 8 کشور بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه رسماً ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ایده همکاری این 8 کشور در اکتبر 1996 توسط دکتر Necmettin Erbakan نخست وزیر وقت کشور ترکیه، طی سمیناری با عنوان توسعه در همکاری مطرح شد و نمایندگانی از این کشورها در این سمینار حضور داشتند و بعد از برگزاری چند ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت های سرمایه گذاری فناوری کشورهای دی-هشت در پارک پردیس

بررسی فرصت های سرمایه گذاری فناوری کشورهای دی-هشت در پارک پردیس