مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-02سياسي

توزیع 116 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی


همزمان با دهه فجر، 116 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز سه شنبه در آیینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، تعداد 116 دستگاه تبلت بین دانش آموزان یتیم و نیازمند ایلامی توزیع شد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام در این آیین گفت: این تعداد تبلت با همکاری یک موسسه خیریه تهیه شده و برای خرید هر دستگاه سه میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 750 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در تلاش هستیم در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری را صاحب تبلت و وسایل کمک آموزشی مجازی کنیم.

وی با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند، گفت: به همین خاطر از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می کنیم.

موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون 600 خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده ها مورد حمایت موسسه خیریه هستند، تصریح کرد: این خانواده ها خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 116 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

توزیع 116 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی