مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-02ورزشي

کانون های هلال احمر حمایت می شوند


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: کانون های جوانان در بخش های مختلف طلاب، دانشجویی، روستایی و آزاد مبلغی را بر اساس فعالیت دریافت خواهند کرد که زیرساخت های این مهم فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: کانون های جوانان در بخش های مختلف طلاب، دانشجویی، روستایی و آزاد مبلغی را بر اساس فعالیت دریافت خواهند کرد که زیرساخت های این مهم فراهم شده است.

محمد گل فشان ظهر امروز (14 بهمن ماه) در نشست با اعضای منتخب جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه شاخص های جذب جوانان تدوین شده است که با تاکید دبیرکل سازمان هلال احمر به استان ها ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: پیشنهاد شده است چنانچه جذبی در حوزه روابط عمومی باشد، از رابطان خبری جوانان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی، مسائل ورزشی است، عنوان کرد: با جدیتی که در این حوزه وجود دارد، زیرساخت خیلی قوی همچون فدراسیون ورزشی هلال احمر با تثبیت شدن در سازمان ورزش، ماندگار خواهد شد.

این مسئول به کانون های جوانان در بخش های مختلف طلاب، دانشجویی، روستایی و آزاد اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شده مبلغی بر اساس فعالیت این مراکز به آن ها تخصیص یابد که زیرساخت های تحقق این امر مهم نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های هلال احمر حمایت می شوند

کانون های هلال احمر حمایت می شوند