مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-02سياسي

2 هزار برنامه مساجد در دهه فجر/ اجرای 90 درصد فعالیت ها در فضای مجازی


حجت الاسلام ارزانی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دوهزار برنامه به همت این کارگروه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که 90 درصد آن ها با توجه به شرایط مجازی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری تشریح برنامه های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، سه شنبه 14 بهمن با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس کارگروه در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

ارزانی در این نشست که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در این ایام سنگ اندازی های متعددی صورت گرفته و گویا هر سال پدیده جدیدی است که پیش رویمان قرار می گیرد اما مساله آن است که با وجود همه این مشکلات قطار انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل راه افتاد، امروز با مدیریت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد.

رییس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر از ایام الهی است، گفت: خداوند در قرآن کریم خطاب به حضرت موسی (ع) تعبیر ایام الله را به کار برده و می فرماید: وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار برنامه مساجد در دهه فجر/ اجرای 90 درصد فعالیت ها در فضای مجازی

2 هزار برنامه مساجد در دهه فجر/ اجرای 90 درصد فعالیت ها در فضای مجازی