مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-02اجتماعي

خلاقیت آقا معلم «لودابی» در اوج محرومیت/وظیفه شناسی در روزهای سخت کرونایی+فیلم


این معلم خلاق از اولین دانشجو معلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان در سال 1391 در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در روزهای سخت کرونایی پر تلاش ظاهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدرسه ها دانش آموزان دچار سردرگمی و نگرانی برای ادامه سال تحصیلی شده بودند اما معلمان دلسوز مانند همیشه خیلی سریع راهکار مناسب را یافته و هرچند سخت و هزینه بر اما اجازه ندادند ویروسی که همه دنیا را به تعطیلی کشاند، آنها را در دام خود گرفتار و آموزش علم  را متوقف کند.

معلمان شاید زودتر از مسئولان دست به کار شدند و همپای مدافعان سلامت که در جبهه بهداشت و درمان با دشمن مشترک می جنگند پای کار آمدند و اجازه ندادند بین کلاس درس و  دانش آموزان فاصله ایجاد شود.

آنان با فراموشی مسائل و مشکلات معیشتی حتی با هزینه شخصی دست به دامان فضای مجازی شده اند و ساعت های زیادی از روز را برای پر کردن فایل های آموزشی برای ارائه دانش آموزان می گذرانند.

این معلم خلاق از اولین دانشجو معلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان در سال 1391 در استان کهگیلویه و بویراحمد است .

علی رغم اینکه با معدل ممتاز و نفر اول دانشگاه فرهنگیان شهید ایزدپناه یاسوج از دانشگاه فرهنگیان در سال 1395 فارغ تحصیل شد، و شرایط ادامه فعالیت در مقام معلمی در مرکز استان برای وی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت آقا معلم «لودابی» در اوج محرومیت/وظیفه شناسی در روزهای سخت کرونایی+فیلم

خلاقیت آقا معلم «لودابی» در اوج محرومیت/وظیفه شناسی در روزهای سخت کرونایی+فیلم