مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-02اقتصادي

کلنگ زنی مجتمع رفاهی در شهرستان بن


از شاخص ترین طرح های کلنگ زنی شهرستان راه اندازی مجتمع رفاهی وسایل نقلیه سنگین در زمینی به مساحت 5 هکتار از زمین های ملی می باشد که با ایجاد این مجتمع نیاز شهرستان به پارکینگ وسایل نقلیه رفع می شود.

- کیانوش نادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه های اجرایی شهرستان بن در دهه فجر گفت: 11 پروژه در قالب های آموزشی، کاربری، بهداشت و درمان، مسکونی و زیرساخت در شهرستان بن افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه اعتبار پروژه های افتتاح شده 6 میلیارد و 600 میلیون تومان است افزود: 5 پروژه در سطح شهرستان با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز کلنگ زنی شد.

وی عنوان کرد: از شاخص ترین پروژه های افتتاح شده ستاد شبکه بهداشت و درمان  شهرستان است که با 2 هزار و 200 مترمربع زیر بنا و در 4 طبقه به بهره برداری رسید.

نادری خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی تجهیز مزارع به سیستم آبیاری قطره ای صورت گرفت و در بخش کاربری احداث بندهای سنگی و ملاتی برای جلوگیری از روان آب ها و سیلاب و تقویت سفره های آب زیرزمینی ایجاد شدند.

فرماندار شهرستان بن اظهار داشت: از شاخص ترین طرح های کلنگ زنی شهرستان راه اندازی مجتمع رفاهی وسایل نقلیه سنگین در زمینی به مساحت 5 هکتار از زمین های ملی می باشد که با ایجاد این مجتمع نیاز شهرستان به پارکینگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مجتمع رفاهی در شهرستان بن

کلنگ زنی مجتمع رفاهی در شهرستان بن