مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-02سياسي

رقابت 20 گروه برتر در مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن به میزبانی سمنان


معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، میکاییل باقری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی که به میزبانی استان سمنان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در چهارمین دوره مسابقات مجازی همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی با حضور 800 گروه برتر از 750 دارالقرآن های کشور در مرحله مقدماتی و استانی حضور داشتند.

وی افزود: پس از برگزاری مرحله استانی مسابقات 32 گروه برتر دختر و 32 گروه برتر پسر و مجموعاً 64 گروه به عنوان گروه های برتر استان ها برگزیده و معرفی شده اند.

معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در استان ها از رده های برگزیده تقدیر و تجلیل و آثارشان به دبیرخانه مسابقات کشوری که در سمنان مستقر است ارسال شده است.

باقری عنوان کرد: از مجموع آثار که به مرحله کشوری راه یافته اند 10 گروه برتر دختر و 10 گروه پسر جواز حضور در مرحله فینال را دریافت کرده اند که امروز داوران به صورت آنلاین آثار داوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 20 گروه برتر در مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن به میزبانی سمنان

رقابت 20 گروه برتر در مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن به میزبانی سمنان