مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-02سياسي

گیلان می تواند قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به ظرفیت بزرگ استان در بخش انرژی بادی و خورشیدی، از توانمندی استان گیلان به عنوان قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه خاورمیانه خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به ظرفیت بزرگ استان در بخش انرژی بادی و خورشیدی، از توانمندی استان گیلان به عنوان قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه خاورمیانه خبر داد.

بهمن داراب زاده ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: استان گیلان از نظر برخورداری از مواهب طبیعی مثل آب، باد و خورشید از موقعیت ممتاز، ویژه و استراتژیکی در کشور برخوردار بوده و مثال زدنی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نیروگاه بادی منجیل گیلان به عنوان اولین و بزرگترین نیروگاه بادی ایران گفت: ظرفیت نامی نیروگاه بادی منجیل 92.

2 مگاوات است.

اما پتانسیل استان گیلان در زمینه تولید انرژی برق در این زمینه بسیار بیشتر بوده و علاوه بر شهرستان منجیل، در جای جای نقاط استان گیلان، از جمله نوار ساحلی دریای خزر و ارتفاعات شرق و غرب استان پتانسیل شگفت انگیزی در زمینه تولید برق از انرژی بادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در دوران قبل از انقلاب حتی تصور تولید برق از انرژی بادی وجود نداشت، اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان می تواند قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه شود

گیلان می تواند قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه شود