مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-02سياسي

چهره شهرها باید نشان از جشن انقلاب داشته باشد


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر برگزاری باشکوه موتوری و خودرویی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: فضا و چهره عمومی شهرها باید نشان از جشن انقلاب داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نصرت الله لطفی عصر امروز و در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم در سالن امام رضا (ع) فرمانداری با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم یوم الله 12 بهمن در سراسر کشور بیان داشت: البته متأسفانه در برخی از استان ها، برخی از مسؤولان افراطی عمل کردند و کاسب کرونا شدند و نه تنها حضوری در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نداشتند، حتی از برگزاری مراسم کاملا سلامت محور حرم مطهر حضرت امام خمینی در روز 12 بهمن ماه نیز گلایه کردند.

وی با سپاسگزاری از مردم و مسؤولان استان قم یادآور شد: همدلی و صمیمیت موجود در بین مردم و مسؤولان قم سبب شد تا این استان همچنان خود را در برگزاری مناسبت های انقلابی، پیشرو و پیشگام نشان دهد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین با انتقاد از برخی دستگاه ها به دلیل عدم توجه به تبلیغات محیطی دهه فجر تصریح کرد: در محدودیت های فعلی کرونایی، انتظار آن است که فضا و چهره عمومی شهرها نشان از جشن انقلاب اسلامی داشته باشد، در حالی که برخی از دستگاه ها از این نکته غفلت کرده و چنین پندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره شهرها باید نشان از جشن انقلاب داشته باشد

چهره شهرها باید نشان از جشن انقلاب داشته باشد