مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-02سياسي

لزوم راه اندازی مرز چیلات دهلران


رییس مجمع نمایندگان استان ایلام بر لزوم راه اندازی مرز چیلات دهلران تاکید کرد و گفت: نیاز است این مطالبه مردم عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد علیزاده در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه اظهار کرد: با توجه به تصویب بازارچه چیلات در هییت دولت و از طرفی فراهم شدن زیرساخت های مناسب نیاز است این مطالبه مردم عملیاتی شود تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: به منظور آسان سازی تردد زائران اربعین در سال های آینده، گشایش مرز چیلات در شهرستان دهلران ضروری و لازم است.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قدمت تاریخی گمرک دهلران، به اهمیت ایجاد گذرگاه و بازارچه مرزی چیلات در رونق اقتصادی، توسعه تجارت فرامرزی در منطقه می تواند بسیار مؤثر باشد.

علیزاده تصریح کرد: این بازارچه نقش مؤثری در رفع بیکاری، اشتغال و تولید و بهبود معیشت مردم منطقه دارد که امیدواریم هر چه سریع تر شاهد راه اندازی و انجام فعالیت های تجاری در آن باشیم.

وی عنوان کرد: امنیت پایدار در مرز چیلات دهلران و تسهیل در تردد زوار در ایام اربعین با توجه به کوتاه بودن فاصله مرز تا عتبات عالیات از مزایای بازگشایی مرز چیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرز چیلات دهلران

لزوم راه اندازی مرز چیلات دهلران