مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 04:302021-02-03سياسي

بقاع متبرکه کرمانشاه؛ میزبان جشن پیروزی انقلاب


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی و ویژه برنامه های دهه فجر در بقاع متبرکه استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی و ویژه برنامه های دهه فجر در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه استان امسال میزبان جشن انقلاب هستند، اظهار کرد: ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه دردهه فجر انقلاب اسلامی و خجسته زاد روز حضرت فاطمه زهرا(س) امسال با شکوه خاصی در بقاع متبرکه استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: آذین بندی و فضاسازی تبلیغی در بقاع متبرکه استان، برپایی مجالس ذکر و دعا و مناجات و شکرگزاری، برپایی آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدفون در بقاع متبرکه و نورافشانی فضای پیرامونی این بقاع در شب پیروزی انقلاب از جمله برنامه هایی است که در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برپایی ایستگاه اجرای نیت دارو و درمان رایگان دربرخی از بقاع متبرکه استان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با اهدای جایزه به 42 نفر، برپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه کرمانشاه؛ میزبان جشن پیروزی انقلاب

بقاع متبرکه کرمانشاه؛ میزبان جشن پیروزی انقلاب