مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-03سياسي

رونمایی از کارت عضویت اولین شهید عضو کانون پرورش فکری کودکان همدان


همزمان بادهه مبارک فجر، مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی با حضور مادر گرانقدر و خواهران شهید برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در کاری خلاقانه مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی، عضو کتابخانه کودک شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور سید حسن فاضلیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهر، در مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان برگزار شد.

 در ابتدای مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن خیرمقدم به مدعوین به ویژه مادر شهیدان حسن و محمد قاسمی، از رسالت و اهداف کانون سخن به میان آورد و وظیفه اصلی آن را تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان و تحویل آنها به جامعه برشمرد.

بهناز ‏ ضرابی زاده اظهار کرد: اگر ما بتوانیم کودکان را به خوبی تربیت و  پرورش دهیم،  قطعا می توانیم امیدوار باشیم که نسل فرهیخته و توانمندی را برای قبول مسئولیت های کلیدی به جامعه تحویل دهیم.

 ‏ وی یکی از اهداف دیگر کانون پرورش فکری کودکان را معرفی الگوهای موثر و الگوسازی به کودکان و نوجوانان برای زندگی بهتر و پویاتر خواند و خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان بهترین الگو بعد از  پیامبران است که باید معرفی آنها با قدرت و قوت بیشتر اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کارت عضویت اولین شهید عضو کانون پرورش فکری کودکان همدان

رونمایی از کارت عضویت اولین شهید عضو کانون پرورش فکری کودکان همدان